• 17-03-2023, 15:13:58
    #1
    Selam arkadaşlar, yeni bir fare almak istiyorum ama eskiden logitech ve diğerleri varken şuan bir çok fare markası var. Gaming modeller almış başını gidiyor.
    Siz evinizde/ofisinizde hangi marka mouse kullanıyorsunuz?

    Tavsiye verirseniz çok sevinirim.
  • 17-03-2023, 15:14:53
    #2
    Bloody V7
  • 17-03-2023, 15:15:40
    #3
    logitech g300s tek geçerim .
  • 17-03-2023, 15:15:41
    #4
    Steelseries rival 3 kullanıyorum yaklaşık 1.5 ay olacak her şeyiyle fazlasıyla memnunum.
  • 17-03-2023, 15:15:42
    #5
    Logitech G102 kullanıyorum. Gamer mouse ama tasarım olarak normal mouse dan farkı yok ☺️
  • 17-03-2023, 15:17:03
    #6
    Logitech Mx Master 3
  • 17-03-2023, 15:17:40
    #7
    Logitech M650 L (Hem evde hem işyerinde)
  • 17-03-2023, 15:23:02
    #8
    VipsMedya.Com
    Logitech G100
  • 17-03-2023, 15:29:55
    #9
    Steelseries rival 3, fazlasıyla memnunum yaklaşık 1 yıl oldu