• 25-02-2023, 20:47:02
    #10
    Hayat inişli çıkışlı. Tekdüze veya istikrarlı bir şekilde işlemiyor. Hem avantaj hem dezavantaj bu durum.
  • 25-02-2023, 20:50:55
    #11
    Kişisel Rütbe
    Zamanında yatarken çok saçma bir hayal kurmuştum sürekli zirveye ulaşacağım an bir engel olursa başka sektör sıfırda başlarım diye sanırım duam kabul oldu
  • 25-02-2023, 21:00:45
    #12
    Zenginler dipten gelmiyor. Kaliteli eğitim alıyorlar çocukları birbirinin işlerinde çalışıyor.
  • 25-02-2023, 21:03:23
    #13
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında yatarken çok saçma bir hayal kurmuştum sürekli zirveye ulaşacağım an bir engel olursa başka sektör sıfırda başlarım diye sanırım duam kabul oldu
    Ya öyle ya böyle bir düzene oturtacağız hocam bakalım.
  • 25-02-2023, 21:03:49
    #14
    Kişisel Rütbe
    dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya öyle ya böyle bir düzene oturtacağız hocam bakalım.
    Sonsuz döngü yaşıyorum ama
  • 25-02-2023, 21:04:55
    #15
    Çok dipten hemde
  • 25-02-2023, 21:06:53
    #16
    şuan dipteyiz hocam tırmanmaya çalışıyoruz pes etmek yok
  • 26-02-2023, 00:17:06
    #17
    Bana birisi dibin tanımını yapabilir mi? Neresi dip mesela? Parasızlık, yalnızlık, kimsesizlik bunların hiçbiri sizi dipte yapmaz. Bir şeyler üretebilecek sağlıktaysanız zaten en değerli hazineye sahipsiniz demektir. Daha iyi bir konumda başlayabilir miydiniz? Evet. Çok daha kötü bir konumda olabilir miydiniz? Kesinlikle evet. Kendi çizdiğiniz sınırlar oranın dip olduğu anlamına gelmez.
  • 26-02-2023, 00:33:44
    #18
    Zamanında çay içecek param bile yoktu.