• 24-02-2023, 16:41:44
    #1
    Bu gece rüyanızda Amerika'yla çarpıştığımızı bile görebilirsiniz

    Ekonomi, askeri güç gibi zırvalıklardan konuşmayacağımı biliyorsunuz.

    Elbette gözden kaçan bi noktayı su üstüne çıkarıcam. Ve evet, her zaman olduğu gibi bunu size kanıtlıcam.
    Şuan odağınızı hiçbirşeyin bozmasına izin vermiyorsunuz. Hiçbir ses ve bildirim dikkatinizi çekemez. Tüm odağınız bende.

    Yanımda mısın? O zaman ileri...

    Şimdi hayal et.
    Kökleri alabildiğine uzayan, derinleşen bi ağaç hayal ediyorsun. Kökleri derine ve gittikçe daha derine uzuyor ve böylelikle ağaç sağlamlaşıyor.
    Görebiliyorsun dimi? Kökleri derinleştikçe sağlamlaşan o ağaç tam karşınızda dimdik duruyor.

    Hatırlayın: Vietnam, Amerika karşısında böyle dimdik durdu

    Tahmin et orada ne oldu? Sefil Vieatnam gerillaları süper güç Amerika'ya nasıl diz çöktürdü?
    Phil Knight bunun cevabını birinci ağızdan aktarıyor.

    Ve şok edici cevap, inanılmaz bir gerçeği ortaya çıkarıyor.

    Phil Knight şöyle diyor:
    Amerika'ya diz çöktüren 160 boyundaki Vieatnam'ın dev komutanıyla ilk defa karşılaştım.
    O tek ve en merak edilen soruyu sordum.

    "Nasıl başardın?"

    Boyu omuzlarıma yetişmeyen bu komutan, gözlerindeki parıltı fark edilecek şekilde şu cevabı verdi:

    "Şey... Ben ormanı avucumun içi gibi biliyorum".

    Tahmin edeyim, bu cevap sana biraz sıradan geldi. Haklısın. İlk baktığımda bende aynı şeyleri düşünmüştüm.
    Ama durun bi dakika. Asıl cevap biraz daha derinde.

    Şimdi şunu düşünüyorsun

    Hmm, Vieatnam Amerika'ya karşı gerilla savaşı yaptı. Ve bunu ormanlık arazide yaptı.
    O zaman Amerika'yı yenmenin yolu gerilla savaşıdır?

    Yaklaştın.

    Şimdi şuna biraz daha yakından bak

    Kökleri alabildiğine uzayan, derinleşen bi ağaç hayal ediyorsun. Derine ve gittikçe daha derine uzuyor ve böylelikle ağaç sağlamlaşıyor
    Görebiliyorsun dimi? Kökleri derinleştikçe sağlamlaşan o ağaç tam karşınızda dimdik duruyor

    Ve bumm!
    Amerika'nın karşısında sağlam ve dimdik durmanın yolu şu olabilir mi?

    Derinleşmek?


    Nefes nefeseyken cevabı içimde tutamayacağım artık ve EVET DOĞRU CEVAP; DERİNLEŞMEK.
    Ormanı avucunun içi gibi bilen komutan Võ Nguyên Giáp, aslında işinde ne kadar derinleştiğini söyledi. Duydunuz.
    Hatta öylesine derindi ki, süper güç Amerika bile bu derinliğin yanında SIĞ KALDI.

    Şimdi ne iş yaparsak yapalım bunda derinleşmemiz gerektiğini biliyoruz. Bunu hayatımızın geri kalanında hatırlayacağız.

    “Eğer sokakları süpürmeniz gerekirse... Michelangelo’nun resim yaptığı, Beethoven’ın beste yaptığı veya Shakspeare’in şiir yazdığı gibi süpürün.
    O kadar güzel süpürün ki, gökteki ve yerdeki herkes durup ‘Burada işini çok iyi yapan bir çöpçü yaşıyormuş’ desin...”

    Geriye tek bir soru kalıyor.

    Evet Melih güzel hoşta işimizde nasıl derinleşeceğiz? Hiç sormayacaksın sandım. Cevaplayayım.
    Şöyle düşünelim. Amerika aslında otoriteyi temsil ediyo

    O zaman şimdi cevaplayın.

    Sizin mücadele ettiğiniz otoriteler kim?
    Trendyol mu? Godaddy mi? Ahmet Ayşe firması mı? Kim bu karşınızdakiler?

    Onların görmediği neyi görebiliyorsunuz?
    Onların zayıf, sizin güçlü olduğunuz yönler ne?
    Ve en önemlisi, sektörü avucunuzun içi kadar iyi bilmek konusunda ne gibi çabalarınız var?

    Tüm bu sorulara şuan cevap vermek zorunda değilsiniz. Fakat cevapları bulduğunuzda... Gerilla Pazarlamaya hoşgeldiniz!

    İnatçı bir çalışma azmi ve sınır tanımayan hayal gücünüzle, diz çöktüremeyeceğiniz dev yok. Gördünüz.
    Büyümelerine katkı sağladığım küçük ve orta ölçekli iş sahipleri için bunları her gün uyguluyoruz

    Peki siz işinizde derinleşmek için neler yapıyorsunuz?

    Herkese iyi forumlar...
    • AnaBayin
    • Saitama
    • Muktesit
    AnaBayin, Saitama ve bunu beğendi.
    18 kişi bunu beğendi.
  • 24-02-2023, 16:44:57
    #2
    Hocam Fatih Çoban ile bir bağınız var mıdır
  • 24-02-2023, 16:47:08
    #3
    Bu dedikleriniz sayesinde Amerikan vatandaşları kendi forum sitesine Türkiye'yi nasıl yeneriz? diye konu açabilir mi?
  • 24-02-2023, 16:47:42
    #4
    Rusya abdye binlerce nükleer bomba atarsa. Amerika kökten yok olursa o zaman otomatikman amerikadan güçlü oluruz 😂
  • 24-02-2023, 16:48:50
    #5
    Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Fatih Çoban ile bir bağınız var mıdır
    tanıyorum ama organik bi bağım yok

    kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dedikleriniz sayesinde Amerikan vatandaşları kendi forum sitesine Türkiye'yi nasıl yeneriz? diye konu açabilir mi?
    paralel evrende evet (:


    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya abdye binlerce nükleer bomba atarsa. Amerika kökten yok olursa o zaman otomatikman amerikadan güçlü oluruz 😂
    hayal gücünün sınırı yok
  • 24-02-2023, 16:49:31
    #6
    Amerika isterse diyeyim
  • 24-02-2023, 16:50:53
    #7
    Amerika değilde Sevilla’yı nasıl yeneriz taktik var mı hocam 😂
  • 24-02-2023, 16:52:16
    #8
    ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika değilde Sevilla’yı nasıl yeneriz taktik var mı hocam 😂
    yakında o da gelir hocam
  • 24-02-2023, 16:53:36
    #9
    en yüce başkanım antalya merkez ile aksu arası sabit minibüs istiyoruz