D0LANDIRICIYI TUFAYA GETİRMEK :) Hahahahahha - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
D0LANDIRICIYI TUFAYA GETİRMEK :) Hahahahahha
33
●
5.122
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
D0LANDIRICIYI TUFAYA GETİRMEK :) Hahahahahha
1
2
3
4
20-02-2023, 04:36:58
#1
Misafir
Güldük eğlendik
#kilit.
Elazizli23
,
fenomenH
,
Skaylet
ve
20 kişi
bunu beğendi.
23 kişi
bunu beğendi.
20-02-2023, 04:37:57
#2
obisa
hepte seni buluyor gariplikler kaç gündür hocam
20-02-2023, 04:39:17
#3
okturen
banada yazdı sildim geçtim
20-02-2023, 04:39:28
#4
Misafir
obisa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hepte seni buluyor gariplikler kaç gündür hocam
Bunuda PR çalışmasına vuranlar olursa harbiden ağzımı bozacam
mcanyarar
ve
webtasarimofis
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
20-02-2023, 04:40:14
#5
metalajans34
⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
20-02-2023, 04:40:34
#6
zeusunpederi
İtiraf ettin aldın dimi parayı :d
20-02-2023, 04:41:34
#7
Misafir
zeusunpederi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İtiraf ettin aldın dimi parayı :d
Millettin acısını çıkardım kardeşim
zeusunpederi
,
mumitozdmr
ve
bunu beğendi.
9 kişi
bunu beğendi.
20-02-2023, 04:43:28
#8
HSNv2
Bu elemanı artık emniyete falan bir yerlere şikayet mi etsek napsak.
50 kişiye yazmış hiç uyumuyor da mubarek.
20-02-2023, 04:45:12
#9
Misafir
mesaj atmadığı bi moderatörler kaldı galiba 😆
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler