• 16-02-2023, 20:04:19
    #1
    Teşekkürler R10!
    • SidneS
    • DoraOtomotiv
    • WxTimer
    SidneS, DoraOtomotiv ve WxTimer bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 16-02-2023, 20:06:30
    #2
    sadece ailem
  • 16-02-2023, 20:06:51
    #3
    Annem.
  • 16-02-2023, 20:08:30
    #4
    Ütopik cevap Atatürk.
    Realist cevap kesinlikle kızım.
  • 16-02-2023, 20:09:37
    #5
    Yiğenlerim
  • 16-02-2023, 20:09:37
    #6
    Instagram mavi tik✅
    Hem kendimi kurtarırım hem onu niye ölüyim
  • 16-02-2023, 20:09:45
    #7
    Sevgilim
  • 16-02-2023, 20:09:58
    #8
    Ailem
  • 16-02-2023, 20:10:47
    #9
    Hocam bence düşünmemek en iyisi, tabii aile en önde gelir. Dediğinize katılıyorum. Herkesin bir yeri var, ailenizden aldığınız duygular keyifler, yakın dostunuzdan aldığınız duygular keyifler hepsi farklı hepsinin yeri çok özel. Çok yakın dostunuza bir şey olsa ailenize bir şey olmuş gibi üzülürsünüz keza aile içinde öyle zaten. Sevdiklerimizde güzel zamanlar geçirelim iyi ki varlar diyelim. Bence bu konularıda çok düşünmeyelim