Daha sonra internette gezinirken deprem sonrasında bir habere rastladım.
Bloomberg'in haberine göre Elon Musk, Türk makamları onay verirse Starlink uydularını gönderebiliriz demiş, yetkililer ise "Türksat yeterli" diyerek bu teklifi reddetmişler.
---- Haber özetle şu şekilde

Musk'ın Starlink teklifine teşekkür: Türksat'ın kapasitesi yeterli
Elon Musk, Türkiye'de meydana gelen depremle ilgili açıklamada bulundu. Musk, "Türk hükümeti onay verir vermez, SpaceX şirketimiz Starlink uydularımızı Türkiye'ye gönderebilir" ifadelerini kullandı. Bloomberg'in haberine göre, üst düzey bir yetkili Musk'ın teklifi için "Starlink önerisi için teşekkür ederiz. Türksat'ın yeterli uydu kapasitesi var" dedi.
Kaynak: https://www.bloomberght.com/musk-in-...eterli-2324734
(Arkadaşlar konu altında lütfen siyasi tartışma içerisine girmeyiniz. Bu konunun amacı siyasi değil, teknolojik değerlendirme yapmaktır. Türksat uydusunun gerçekten yeterli olup olmadığı konusunda fikir alışverişinde bulunmak amaçlıdır. Zaten forum kuralları gereği de siyasi tartışmalar yasaktır. )
