Merhaba arkadaşlar düne kadar bu ıkı oyun toplasan 200 tl degıldı sımdıkı fıyatlarına bakar mısınız şaka gibi
gta 5 var bende zaten ama 90 lıraya red dead ı kacırdım
Edit epic games de eskı fıyatlar duruyor alacak alsın oraya da zam gelmeden
zamanında ekran kartımı desteklemeyen oyunları bile satın aldığım için mutluyum bir gün karta 2bin küsur para atıp indirim döneminde neredeyse bütün A+ oyunları almıştım steam hesabımda 600+ oyun var şuan o parayla 2 3 oyun anca alınıyor
bu da steam hesabımın şuan ki değeri 460 oyun yazmasının sebebi ücretli alınan oyunları tarıyor sadece, kampanya ile kısa süreli ücretsiz sayılan oyunları eklemiyor
bu da steam hesabımın şuan ki değeri 460 oyun yazmasının sebebi ücretli alınan oyunları tarıyor sadece, kampanya ile kısa süreli ücretsiz sayılan oyunları eklemiyor