• 31-01-2023, 23:19:32
    #1
    Sizce sevgi zamanla oluşur mu yoksa ilk görüşte mi bi şeyler oluşur
  • 31-01-2023, 23:20:12
    #2
    zamanla sevgi azalır - aşk sadece ilk baştadır. Anlaşabiliyorsan hayat geçer anlaşamıyorsan zaman durur
  • 31-01-2023, 23:22:25
    #3
    İlk görüşte aşk diye bir şey yok, libidodur olsa olsa onun adı. Zamanla olgunlaşan, artan, bir nebze sonra "her şeyiyle sevme"ye başladığın döneme girince o zaman aşık olmuş olursun.
  • 31-01-2023, 23:22:25
    #4
    Bence birini sevebilmeniz için zaman geçirmeniz gerekir, ilk görüşte olursa zaman geçirdikçe bazı davranışları hoşunuza gitmeyeceği için sevgi azalır.
  • 31-01-2023, 23:22:40
    #5
    İlk görüşte hoşlanırsın. Tanıdıkça seversin. Sonra da saygı duyarsın. Özellikle en önemlisi üçüncü dediğimdir. Çünkü bir ilişki de saygı yoksa aşk da biter heyecan da.
  • 31-01-2023, 23:25:23
    #6
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    İkisi de var olmayan sadece 1-2 içgüdüsel olay olan saçmalıktır.
  • 31-01-2023, 23:25:57
    #7
    İlk görüşte aşk diye bir şey yoktur. Hormonların verdiği yoğun hoşlanma duygusunu bazı insanlar aşk ile karıştırıyor o kadar. Aşk çok fazla şeyin birleşimidir çok farklı ve zamanla oluşacak bir duygudur. Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi zamanla saygı ve sevgi çerçevesinde oluşur.
  • 31-01-2023, 23:27:18
    #8
    İlk yeyişte pasta da güzeldir. Sonradan iştahın gider.
  • 31-01-2023, 23:30:06
    #9
    ne bileyim hiç olmadım bana da olmadılar