Annem yarışmayı kazansın ☺ - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Annem yarışmayı kazansın ☺
22
●
1.810
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Annem yarışmayı kazansın ☺
1
2
3
18-01-2023, 16:36:13
#19
Ogu2
beğendim başarılar
18-01-2023, 16:40:16
#20
tuzlatuning
4 ayrı hesaptan beğendim hocam.
18-01-2023, 16:51:31
#21
danyel10
Beğendim hocam bol şans
18-01-2023, 17:01:38
#22
OnurBatur
Ben de beğendim.
18-01-2023, 17:14:36
#23
amiral79
Normalde bu tarz
"oylar mısınız" konularında
adil olmaya çalışır kendime göre kim hak ediyorsa ona oy veririm
Ama gönderilerde en çok özen gösterilen ve bence en iyisi annenizinki
oyumu verdim teyzemizin ellerinden öperim
saygılar
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler