Normalde bu tarz
"oylar mısınız" konularında
adil olmaya çalışır kendime göre kim hak ediyorsa ona oy veririm

Ama gönderilerde en çok özen gösterilen ve bence en iyisi annenizinki
oyumu verdim teyzemizin ellerinden öperim
saygılar