• 02-01-2023, 23:28:09
    #1
    Akşam akşam bir gereksiz yazdı numarası SS'de yer alıyor, muhakkak başklarına da yazmıştır ama dikkat edelim arkadaşlar

  • 02-01-2023, 23:30:19
    #2
    Sadece bu hafta banada 3 farklı numaradan yazdılar böyle. Uyanık olmak lazım.
  • 02-01-2023, 23:30:31
    #3
    Vallaha iyi dayanmissiniz ben söverdim
  • 02-01-2023, 23:31:16
    #4
    Sakın iban vermeyin bunlara kara para dönen hesaplardan hesabınıza para gönderip başınızı belaya sokabilirler.
  • 02-01-2023, 23:35:47
    #5
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallaha iyi dayanmissiniz ben söverdim
    Halen yazmaya devam ediyor zor tutuyorum
  • 02-01-2023, 23:36:50
    #6
    Moderatör
    Ne arsız adamlar bunlar ya
  • 02-01-2023, 23:37:32
    #7
    tutmayın küçük enişteyi atsın 30k
  • 02-01-2023, 23:40:18
    #8
    30 onların olsun 5 versinler verek
  • 02-01-2023, 23:43:12
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana bı sefer yazdılar kiskandiyorum sizi bizede yazsınlar kaynatalım 😁😁