• 02-01-2023, 22:48:44
    #1
    ne kadar doğru çıkar bilmiyorum bir İstihbaratçı polis abimizden alınan bilgi bu yönde.asgari ücret 8.500 olunca 8.500 olan emekli maaşı ne kadar olur diye düşünüyordum.12 bin liraya yakın olacak denildi
  • 02-01-2023, 22:50:30
    #2
    ❤YouTube | YapayYazılımcı
    Herşey mümkün hükümet tüm tuşlara basıyor seçim öncesi
  • 02-01-2023, 22:52:18
    #3
    Bu bedelli ücreti tam hangi tarihte açıklanıyor hocam askerlik sistemi kapatıldı bunun için hala açılmadı bilginiz var mı ?
  • 02-01-2023, 22:52:31
    #4
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne kadar doğru çıkar bilmiyorum bir İstihbaratçı polis abimizden alınan bilgi bu yönde.asgari ücret 8.500 olunca 8.500 olan emekli maaşı ne kadar olur diye düşünüyordum.12 bin liraya yakın olacak denildi
    Bende o kadar olacağını düşünüyorum. 3600 ek gösterge vs 12 bine gelir maaş.
  • 02-01-2023, 22:54:04
    #5
    öderiz hocam öderiz
  • 02-01-2023, 22:55:07
    #6
    en yükseğini bilmem ama en düşük emekli maaşi 5000 TL olur.
  • 02-01-2023, 22:55:17
    #7
    Hocam asgariye %50 %50 diğerlerine %15 vere vere milletin gelirini aşağı çektiler, herkesi fakirleştirdiler. Dün güney afrikadan geldim (cape town), inanır mısınız şu an orada yaşamak istiyorum. Tüm arabalar trye göre çok daha ucuz, parası daha değerli, taksicisi buradaki mühendislerden çok iyi yaşıyor vs vs..
  • 02-01-2023, 22:58:42
    #8
    Bordroludan nasılsa takır takır alıyorlar vergiyi, sorun yok, herkese 50bin maaş yapıştırrr. 1 asgari ücretten (yeni ücret) fazla yasal kesinti var bu ay maaşımda.
  • 02-01-2023, 23:10:30
    #9
    Enflasyondan %18 zam çıkar %15 de refah payı verirler toplam %33 artış olur. Tahminler bu yönde