• 21-12-2022, 02:03:08
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba herkese, arkadaşla telefonla konuşurken aklıma geldi.
    Gün sistemi olsa nasıl olurdu?

    Hepimiz biliriz ki annelerimiz ya da tanıdıklarımızdan birileri muhakkak gün yapmıştır. Gün sisteminin mantığı gün sırası gelen kişiye toplu şekilde para, altın verilir. Biz bunu R10 içerisinde yapsak? Ya da böyle bir projeyi hayata geçirmek çok mu zor olur? Sizlerin de fikirlerini almak isterim. Seviyeli her fikire açığım.
  • 21-12-2022, 02:04:12
    #2
    3.ay şikayet konusu, gün parasını alıp kayboldu diye
  • 21-12-2022, 02:05:14
    #3
    Art niyetlileri ne yapacaz hocam.
  • 21-12-2022, 02:05:28
    #4
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.ay şikayet konusu, gün parasını alıp kayboldu diye
    Güvenlik tedbirleri alınabilir ya sözleşme tarzında bir şeyler koyulamaz mı?
  • 21-12-2022, 02:06:41
    #5
    ^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Art niyetlileri ne yapacaz hocam.
    Belli kriterler koyulabilir hocam? İçeri de bakiye tutma gibi bir şey yapılır yani fikirleri merak ediyorum
  • 21-12-2022, 02:08:37
    #6
    daha oncede ayni konuyu actim yapacak adam varsa katilirim
  • 21-12-2022, 02:12:03
    #7
    Bu gün kadar gereksiz çok az şey gördüm hayatımda. Tek başına da gün yapabilirsin.
  • 21-12-2022, 02:14:11
    #8
    Python Coder
    WebutusDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güvenlik tedbirleri alınabilir ya sözleşme tarzında bir şeyler koyulamaz mı?
    Yapacak adam sözleşme mi dinler hocam
    WebutusDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli kriterler koyulabilir hocam? İçeri de bakiye tutma gibi bir şey yapılır yani fikirleri merak ediyorum
    İçeride bakiye tutulursa bu sefer günün ne mantığı kalacak, ayrıca sisteme nasıl güvenilecek
  • 21-12-2022, 02:14:25
    #9
    Hocam bu kadar sırtlanın içinde bunu yapmak