Merhaba herkese, arkadaşla telefonla konuşurken aklıma geldi.
Gün sistemi olsa nasıl olurdu?
Hepimiz biliriz ki annelerimiz ya da tanıdıklarımızdan birileri muhakkak gün yapmıştır. Gün sisteminin mantığı gün sırası gelen kişiye toplu şekilde para, altın verilir. Biz bunu R10 içerisinde yapsak? Ya da böyle bir projeyi hayata geçirmek çok mu zor olur? Sizlerin de fikirlerini almak isterim. Seviyeli her fikire açığım.
Gün Sistemi Olsa Nasıl Olur?
19
●774
- 21-12-2022, 02:03:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 21-12-2022, 02:05:28Güvenlik tedbirleri alınabilir ya sözleşme tarzında bir şeyler koyulamaz mı?HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2022, 02:06:41Belli kriterler koyulabilir hocam? İçeri de bakiye tutma gibi bir şey yapılır yani fikirleri merak ediyorum^FB-DeViL^ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2022, 02:14:11Yapacak adam sözleşme mi dinler hocamWebutusDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

İçeride bakiye tutulursa bu sefer günün ne mantığı kalacak, ayrıca sisteme nasıl güvenilecekWebutusDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
