• 12-12-2022, 18:28:52
    #1
    Kurumsal Üye
    Sigaraya neden kaç yaşınızda başladınız ve bırakamama sebebiniz nedir
  • 12-12-2022, 18:31:30
    #2
    Başlamadım başlamayacağım
  • 12-12-2022, 18:31:44
    #3
    başlamadım, kokusundan dolayıda asla başlamam.
  • 12-12-2022, 18:32:40
    #4
    14 yaşında başladım 25 senedir içiyorum laneti
  • 12-12-2022, 18:32:45
    #5
    Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlamadım başlamayacağım
    Aman hocam aman.

    Edit: Okuma hatası.
  • 12-12-2022, 18:34:53
    #6
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    hatırlatmayın lütfen. çünkü benı sigara ile tanıstıran arkadasıma ettiğim küfürler için 29 harf çok az gerçi aklıma geldikçe bir sanat eseri gibi bir şiir gibi yeni küfürler üretebiliyorum ama 29 harf çok kısıtlı
  • 12-12-2022, 18:40:20
    #7
    15 yaşında başladım şuan yaş 22 hala içmeye devam başlatan arkadaşın yüzüne onlarca küfür söyledim ☺️
  • 12-12-2022, 18:40:27
    #8
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    Milyon kere denedim, ne buluyorsunuz şunda anlamıyorum. Kendinizi şartlandırmışsınız.
  • 12-12-2022, 18:43:09
    #9
    Ben içmiyorum ama sadece keyf ile birkaç kişinin elinde bulup özenip içmeye başlıyor insanlar genelde 13-20 yaş arası şuan zaten yaşı 20 yi geçmiş birisi gidip kullanmaz 2 abim içiyor sadece keyfi olarak başladılar onan biliyorum