fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 Evcil Hayvanını Paylaşıyor 🐶 R10+
37
●1.602
- 29-11-2022, 22:18:05Hocam kesinlikle haklısınız, kediler çok ama çok farklı canlılar, şimdiye kadar neden beslememişim ona üzülüyorum, kendimden bile iyi bakıyorum yavrucuğa
- 29-11-2022, 22:26:34Evde Van kedisi kırması besliyordum, yanında siyah sokak kedisi vardı uzun süre ikisine baktım. Van kedisi çalındı, sokak kedisi olanda onun yokluğunda fazla kalmadı oda gitti dönmedi
Hepinizin hayvanları çok güzel, umarım uzun ve güzel zaman geçirirsiniz sadık dostlarınızla.
- 30-11-2022, 09:48:08Sauron olmasın bu hocam.limitajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2022, 09:56:59
- 30-11-2022, 10:00:24İlk fotoğrafta yüzüklerin efendisindeki sauron'a benzettim gözleri, türü ile ilgili değildi.limitajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2022, 10:07:02Anladım tabi hocamIeader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle belirtmek istedim sadece...
insanda ne sinir bırakıyorlar,ne stres.kız arkadaşımla kavga etmişim,biraz duygulanayım,arabesk moduna gireyim diyorum ama mümkün degil.gelip 2 saniyede tüm ciddiyeti bozuyor
şimdi uzakta malasef,eve yeni kedi almadım ben de.ama dışarıda her gün kedileri besliyorum,seviyorum.o şekilde idare ediyoruz bakalım.





