• 28-11-2022, 19:29:58
    #1
    6 da tren (Nizip -Gaziantep GAZIRAY) harakete gecti bi yarim saat gecmeden ses geldi tren durdu . 15 -20 dakika bekledik kimse birsey demedi dayananayip kapiyi acip indik araba tren rayinin yanina park etmis. Kapisini dagitmis.
    Jandarma geldi arabuluculuk yapiyor arsba sahibi tren cok hizliydi ,200 le gidiyordu , hayvanlara ekmek getirmek icin geldik , yaptircak para yok diye diye sucu trene atiyo bu saate kadar bekedik hala bekliyoruz.
  • 28-11-2022, 19:33:15
    #2
    Makinist niye durmuş ki.. görmezden gelip basacak gidecekti.. ne bekliyordu ki koca tren bi makas atıp kurtarmasını mı bekiyordu )

    jandarma tutanak tutarsa devletin trenini bekletmekten dünya kadar para öder farkında değil.
  • 28-11-2022, 19:35:29
    #3
    Hem koca tren yolunun dibine parkediyor hem de milleti mağdur ediyor. Kural bilmeyip kamuya vakit kaybettirenlere ceza kesilmeli.
  • 28-11-2022, 19:38:08
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aynen kardeşim tren net hatalı.
  • 28-11-2022, 19:38:23
    #5
    Hata 100 de 99 trende malesef makinist işi bilse zıplayıp üstünden geçerdi adam köpek besliyor yani veya yawaş gitse durur köpekleri seyrederdi 10 dakka nolmuş yani o hızla tren gidermi makinist kesin alkollü ...

    Şaka bi yana jandarma o adamı dinlemeside ilginç tren yolunu işgal etmekten tutcsk tutanağı o uğrassın memlekette herkes zeki herkes haklı maşallah...
  • 28-11-2022, 19:49:56
    #6
    Sıradan bir gün😀
  • 28-11-2022, 20:01:03
    #7
    200 le giden tren kaç metrede durur
    Çok enteresan
  • 28-11-2022, 20:10:14
    #8
    Aklıma bu geldi

  • 28-11-2022, 20:19:14
    #9
    Bir makinist çocuğu olarak artık bunlar sıradan geliyor Babamınn da başına buna benzer birçok olaylar gelirdi, anlatırdı