6 da tren (Nizip -Gaziantep GAZIRAY) harakete gecti bi yarim saat gecmeden ses geldi tren durdu . 15 -20 dakika bekledik kimse birsey demedi dayananayip kapiyi acip indik araba tren rayinin yanina park etmis. Kapisini dagitmis.
Jandarma geldi arabuluculuk yapiyor arsba sahibi tren cok hizliydi ,200 le gidiyordu , hayvanlara ekmek getirmek icin geldik , yaptircak para yok diye diye sucu trene atiyo bu saate kadar bekedik hala bekliyoruz.
Hata 100 de 99 trende malesef makinist işi bilse zıplayıp üstünden geçerdi adam köpek besliyor yani veya yawaş gitse durur köpekleri seyrederdi 10 dakka nolmuş yani o hızla tren gidermi makinist kesin alkollü ...
Şaka bi yana jandarma o adamı dinlemeside ilginç tren yolunu işgal etmekten tutcsk tutanağı o uğrassın memlekette herkes zeki herkes haklı maşallah...