• 25-11-2022, 23:35:58
    #10
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kız bir erkeğe güvenirse, onun yanında güvende hissederse; yokluğunda boşluğa düşer. Onun için önemli birisi olursanız, önemli bir parçası haline gelirseniz eğer kolay kolay vazgeçemeyeceği kişi olursunuz. Bunun farklı yöntemleri var. Bu kız tavlama taktiği değil, esasında insan kazanma stratejisidir. Paranızla veya paranız yoksa da bir kızı-erkeği kendinize bağımlı hale getirebilirsiniz.
    Yani öyle sıfatlarla kimse size bağlanmaz. Zengin, yakışıklı, o, bu şu... Yapbozunun bir parçası olmanız lazım. Ne kadar büyük parça olursanız eksikliğiniz o kadar batar.
  • 25-11-2022, 23:36:53
    #11
    Hahaha neler yazılırdı buraya ama bu ticaret forumunda olmaz o yüzden herkese kolay gelsin kendiniz olun insan olun kadınlar basittir, bizde basitiz.
  • 25-11-2022, 23:38:00
    #12
    Paran varsa vazgeçilmezsin.
  • 25-11-2022, 23:40:41
    #13
    karşındakinin hakim olmadığı ama merak ettiği konularda ağzın laf yapsın çok konuşmana gerek yok gözlerinin içine bakarak konuş merak uyandırmaya ve ilgisini çekmeye çalış
  • 25-11-2022, 23:41:49
    #14
    Üzerine alınma paran olsun şeref yoksunu ol sağda solda bar mekan gezen birisi ol tamamdır 😏
  • 26-11-2022, 00:00:47
    #16
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhametli yalan söylemeyen .
    Cümle sonuna ! Koymayı unutmuşsun
    Tc kızı belalı , ******** it kopuk serseri sabıkalı sever. Ama kadın cinayeti olduğunda da linç eder. Kendileriyle çelişirler, hemcinsleri tarafından sevilmezler birbirlerinin kuyusunu kazarlar. Benim gözlemim bu yönde
    • AyyıldızWeb
    AyyıldızWeb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 26-11-2022, 00:02:10
    #17
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cümle sonuna ! Koymayı unutmuşsun
    Tc kızı belalı , ******** it kopuk serseri sabıkalı sever. Ama kadın cinayeti olduğunda da linç eder. Kendileriyle çelişirler, hemcinsleri tarafından sevilmezler birbirlerinin kuyusunu kazarlar. Benim gözlemim bu yönde
    kimse belalı tipleri sevmez çok tici bu sizin bakış açınız aksine duruşu olan insanları severler dürüst mert delikanlı
  • 26-11-2022, 00:05:17
    #18
    OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kimse belalı tipleri sevmez çok tici bu sizin bakış açınız aksine duruşu olan insanları severler dürüst mert delikanlı
    Hocam çevremde nerde efendi eli yüzü düzgün harbiden adam gibi seven biri varsa ya aldatıldı ya da sevgilisi olmadı. Genel olarak dediğim tespitler doğru bu benim gözlemim dediğim gibi.
    • AyyıldızWeb
    AyyıldızWeb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.