R10 Motosiklet Kullanıcıları Hadi Dökülelim :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Motosiklet Kullanıcıları Hadi Dökülelim :)
44
●
1.944
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Motosiklet Kullanıcıları Hadi Dökülelim :)
1
2
3
4
5
24-11-2022, 20:58:39
#1
KeremMB
İnstagram Konum Hizmeti
Evet R10'un motosiklet kullanıcıları ve tutkunlarını motosikletleriyle beraber tanıyalım.
Ben başlıyorum o halde ;
2017 Model MT 25
24-11-2022, 21:02:28
#2
BHE Digital
2018 den beri degişmeyen tek şey motorsiklet modelim oldu
18 19 20 aldım şuan 2020deyiz bakalım
24-11-2022, 21:02:55
#3
Trust
600rr - 2015
24-11-2022, 21:04:24
#4
OziyWeb
Kurumsal Üye
Mobilyette / Pejo / MZ 251 / Rus Malı / Honda CG / Honda CBR 125 / Pulsar RS200 / Honda CBR 250 / MT 25 / HONDA 600F / YAMAHA R25 / TNT 250 ve artık motosikletim yok
Arkadaşlarla değiş tokuşları saymıyorum.
24-11-2022, 21:04:36
#5
WebHost
Üyeliği durduruldu
Şaka değil gerçek
24-11-2022, 21:09:03
#6
Mellon10
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
24-11-2022, 21:18:45
#7
Type
Biz de kervana katıldık bu sene
24-11-2022, 21:19:15
#8
OsmanAkcan
Trust adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
600rr - 2015
ağlarım çok güzel löavdfs
24-11-2022, 21:19:45
#9
OsmanAkcan
beyler bilginiz vardır ehliyetsiz motor kullanılıyor mu kullanılıyorsa hangileri kullanılıyor komple hiç ehliyet vs olmadan.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler