1 saatte Apple babanın sitesini tasarladım! (: - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 saatte Apple babanın sitesini tasarladım! (:
14
●
1.448
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
1 saatte Apple babanın sitesini tasarladım! (:
1
2
22-11-2022, 19:24:49
#1
Misafir
Arkadaşlar merhaba.
Apple websitesini benzetmeye çalıştım.
5 dakikalık kısa bir video oldu ne kadar benzetebilmişim artık takdir sizin.
İşte videom:
GÖKTUĞ
,
dikmenofficial
,
MasSocialMedia
ve
4 kişi
bunu beğendi.
7 kişi
bunu beğendi.
22-11-2022, 19:28:19
#2
SociAdwer
High Ranking SEO Provider
Bu sporu yapıyor gibisin hocam
22-11-2022, 19:28:58
#3
ysozmen
Apple'in o scroll'la beraber gelen efektini yaptın sanmıştım. O zaman tebrik ederdim.
22-11-2022, 19:29:03
#4
Elma
apple baba boşuna dolar ödüyo çalışanına,forumdan 150 tlye klonlardık sitesini,bu konu da bunun kanıtı
22-11-2022, 19:30:37
#5
Lareda
150₺ ye Apple sitesi yaptım ( Apple çok beğendi! )
22-11-2022, 19:32:27
#6
dikmenofficial
Can sıkıntısı herşey yaptırabiliyor
22-11-2022, 19:33:27
#7
GÖKTUĞ
10/10 kızın storysine alev attım;
22-11-2022, 19:33:39
#8
Misafir
SociAdwer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu sporu yapıyor gibisin hocam
ysozmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Apple'in o scroll'la beraber gelen efektini yaptın sanmıştım. O zaman tebrik ederdim.
Elma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
apple baba boşuna dolar ödüyo çalışanına,forumdan 150 tlye klonlardık sitesini,bu konu da bunun kanıtı
Lareda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
150₺ ye Apple sitesi yaptım ( Apple çok beğendi! )
dikmenofficial adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Can sıkıntısı herşey yaptırabiliyor
sağolun arkadaşlar
Elma
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
22-11-2022, 19:43:03
#9
MasSocialMedia
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Adam mastercopymaster level 9999.9999
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler