Boş diziler ile boşa giden zamanlar..
9
●208
- 21-11-2022, 20:23:34İşin en acı verici kısmı da TRT'nin gelirini bizim sağlıyor olmamız. Orada oynayan tanıdığımız tanımadığımız ve ülkeye zerre faydası olmayan tiplerin maaşını ödüyoruz.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2022, 20:25:05ülkemizdki diziler hepsi leş neredeyse... iyilerini de neflix ii platformlar alıyor.
- 21-11-2022, 20:25:42Ege biyiyor trakyaya geçiyor Trakya bitiyor rizeye geçiyorlar ve her seferinde kızı kaciralim diyorlar hayır birde bu yasal miCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2022, 20:26:59Her şeyi kendi kılıflarına göre uydurup kendileri yaptığı sürece yasal.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
