Erkek yavru sahiplendik,45 günlük daha cinsi pitbull.
Aile ortamında kedilerle,çocuklarla büyüyecek Goldenlardan daha nazik bir çocuk olacak,o yüzden zalim,keleş vb. sert isimler düşünmüyoruz.
Vaktini ayıran bütün dostlarıma teşekkür ederim.
(Evde kedi kardeşi var adı Odin benzer bir şey olabilir tanrı vb.)
Sabit durmadığı için net fotoğraf çekemiyoruz


(Sert gözüktüğüne bakmayın fotoğrafta öyle çıkmış,fareye benziyor s*refsiz
)
