• 20-11-2022, 02:15:28
    #55
    Birkaç kere mesaj kutusu aldığım oldu. Sonradan zamlanınca 1 yıldır almıyorum
  • 20-11-2022, 11:42:28
    #56
    -0-
    • Cloud Viba
    Cloud Viba bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-11-2022, 12:09:19
    #57
    Administrator
    Güzel dileklerini ileten herkese teşekkür ediyoruz.
    Ücretsiz olarak R10'a üye olabilir ve kurallara uyarak ticari konu açılabilir.

    Premium üyelik ve Reklam hizmetleri ise daha fazla ticaret hacmi isteyen profesyonel kullanıcıların ve firmaların tercihi olmalı.
    Premium ya da Reklam hizmeti alanların ortak cevabı; R10'a ödedikleri parayı kısa sürede fazlasıyla çıkardıkları ve ciddi kazançlar sağladıkları yönünde.
  • 20-11-2022, 14:21:46
    #58
    Kaç para ödediğimin önemi yok bana kattıkları çok fazla ve en önemlisi bu.
    Coşkun Çetin adminimize hep demişimdir ben buradan gördüğüm desteği, katkıyı öz ailemden, çevremden görmedim diye. Bir dükkan açıp otursaydım ne her şehirde gidip gelebileceğim dostlarım, abilerim olurdu ne de x.xxx.xxx tl kazanç elde edebilirdim. Keşke daha fazla yatırım yapabilsem buraya öyle diyeyim zira her ne kadar reklama premiuma yatırım yapıyor gözüksek te asıl yatırımı kendi hayatımıza yapıyoruz
  • 20-11-2022, 17:36:05
    #59
    15 den fazladır
  • 20-11-2022, 17:39:05
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Rakam olarak hatırlamıyorum ama 2 sene üyelik almıştım. Sonra alamadım. Kısmet.
  • 20-11-2022, 17:44:12
    #61
    Henüz ödeme yapma imkanım olmadı fakat aldığı parayı fazlası ile hak ettiği ortada. Çok güzel sosyal projelere attığı imza bunun kanıtı.
  • 20-11-2022, 19:12:15
    #62
    20 bin üzeri harcamam olmuştur ama tabiki şükür
  • 21-11-2022, 14:22:07
    #63
    20 30k verdim rahat kazanç çok değil ev araba @Coşkun Çetin; abim var olsun