• 16-11-2022, 21:18:45
    #1
    R10'un en sevdiğiniz özelliği ne?
    Basit gelecek ama ben şunu çok seviyorum:
    Aşırı işime yarıyo. Daha önce baktığım konulara direkt ulaşabiliyorum herhangi bir yere kaydetmeden
  • 16-11-2022, 21:19:17
    #2
    Dürtme özelliği
  • 16-11-2022, 21:23:54
    #3
    Üst kategoleriler yani
    Gösterdiğiniz dahil
    Son kategoriler
    Favori kategoriler
    Popüler vb
  • 16-11-2022, 21:32:18
    #4
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dürtme özelliği
  • 16-11-2022, 21:33:59
    #5
    Hizli ö.m
  • 16-11-2022, 21:34:28
    #6
    sosyal medya gibi bulamadığım birşey yok.
  • 16-11-2022, 23:05:27
    #7
    forum kültürü