Ben kendimi herzaman ılımlı ve özgürlükçü olarak tanımlamışımdır. Yani insanlar belirli çerçeveler içinde daha özgür yaşamalıdır. Ama yaşadıklarıma ve gördüklerime bakarsak fazla özgürlük hep sorun olmuştur. Hiçbir şeyin fazlası iyi değildir. Geleneklerimize de sahip çıkmamız önemlidir. İnsanlar adaletli ve güvende hissettikleri bir devlet koruması altında daha mutlu olacaklardır.
Sabah sabah ne oldu ya böyle, neler düşünüyorum ben