• 14-11-2022, 18:04:56
    #37
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'da kimse 70 soruluk anketi bedavaya çözmez hocam. :d

    oturdum ücret beklentim olmadan gerçekten merak ile çözdüm
  • 14-11-2022, 18:05:45
    #38
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    oturdum ücret beklentim olmadan gerçekten merak ile çözdüm

    https://www.youtube.com/watch?v=JW68goC4_es
  • 14-11-2022, 18:49:21
    #39
    Sizin en yakın sonucunuz: Demokratik Sosyalizm.
  • 14-11-2022, 21:34:49
    #40
  • 15-11-2022, 00:16:38
    #41
    backlinkmatik.com
    bende durumlar böyle


  • 15-11-2022, 04:09:58
    #42
    "Herkesten yeteneğine göre, herkese ihtiyacına göre" şıkkı güzeldi.

  • 15-11-2022, 08:49:22
    #43
    Ben kendimi herzaman ılımlı ve özgürlükçü olarak tanımlamışımdır. Yani insanlar belirli çerçeveler içinde daha özgür yaşamalıdır. Ama yaşadıklarıma ve gördüklerime bakarsak fazla özgürlük hep sorun olmuştur. Hiçbir şeyin fazlası iyi değildir. Geleneklerimize de sahip çıkmamız önemlidir. İnsanlar adaletli ve güvende hissettikleri bir devlet koruması altında daha mutlu olacaklardır.
    Sabah sabah ne oldu ya böyle, neler düşünüyorum ben
  • 15-11-2022, 10:19:27
    #44
  • 15-11-2022, 12:06:14
    #45
    Türkçü sonuna kadar.