R10da Sevmediğiniz Özellikler Nedir?
26
●950
- 08-11-2022, 17:14:16Adminler nasıl kazanacak hocam, işin gerçeğini konuşursak, böyle bir forum bedavaya kimse yürütmez şahsen, masrafı / yazılımcısı / sunucusu / hostingi / DDOS koruma paketi / bakımıJazzed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2022, 17:17:12Orasıda adminin bileceği iş bilemem hocam; siz hiç olmasa daha iyi olurdu dediğinizden dedim, pahalı evetJazzed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
¯_(ツ)_/¯
- 08-11-2022, 17:25:27üyelik almadan kullanabiliyorsun forumu gayet güzel de kazanabilirsin para ama daha çok kazanacağım konularım üstte olsun vs. vs. diyorsan ee bir zahmet bir üyelik alınsın o kadar da kazansın forumJazzed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-11-2022, 18:28:43bu özellik cidden güzel olurdu, 3.cü uygulamalarla uğraşmazdık.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
isteseler çok rahat yapabilirler ama yapacaklarını sanmıyorum, mesajlaşma kotası koydukları için kota satın alımına gerek duyutturuyorlar tahminen