• 08-11-2022, 17:08:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bu premium üyelik şeyi saçma geliyor bana herkesin aynı derecede tutulması gerek
  • 08-11-2022, 17:14:16
    #11
    Jazzed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu premium üyelik şeyi saçma geliyor bana herkesin aynı derecede tutulması gerek
    Adminler nasıl kazanacak hocam, işin gerçeğini konuşursak, böyle bir forum bedavaya kimse yürütmez şahsen, masrafı / yazılımcısı / sunucusu / hostingi / DDOS koruma paketi / bakımı
  • 08-11-2022, 17:15:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adminler nasıl kazanacak hocam, işin gerçeğini konuşursak, böyle bir forum bedavaya kimse yürütmez şahsen, masrafı / yazılımcısı / sunucusu / hostingi / DDOS koruma paketi / bakımı
    Pahalı ama?
  • 08-11-2022, 17:17:12
    #13
    Jazzed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı ama?
    Orasıda adminin bileceği iş bilemem hocam; siz hiç olmasa daha iyi olurdu dediğinizden dedim, pahalı evet

    ¯_(ツ)_/¯
  • 08-11-2022, 17:25:27
    #14
    Jazzed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı ama?
    üyelik almadan kullanabiliyorsun forumu gayet güzel de kazanabilirsin para ama daha çok kazanacağım konularım üstte olsun vs. vs. diyorsan ee bir zahmet bir üyelik alınsın o kadar da kazansın forum
  • 08-11-2022, 17:25:57
    #15
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Komisyonculuktan başla vasfı olmayanın bayilik satması veya ana sağlayıcı, piyasanın en iyisi falan diye ego tatmin etmesi.
  • 08-11-2022, 17:30:36
    #16
    Kişisel Rütbe
    Chat sistemi olmaması
  • 08-11-2022, 17:57:41
    #17
    Anlık mesajlaşma özelliği olsa güzel olurdu
  • 08-11-2022, 18:28:43
    #18
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chat sistemi olmaması
    bu özellik cidden güzel olurdu, 3.cü uygulamalarla uğraşmazdık.
    isteseler çok rahat yapabilirler ama yapacaklarını sanmıyorum, mesajlaşma kotası koydukları için kota satın alımına gerek duyutturuyorlar tahminen