Ödemek istediğim halde borcu, haciz yolu ile korkutmaya çalışanlara ,tamamını isteyenlerede hadi buyrun alın diyorum, eve geliyorlar, Hacze kabil mal yoktur yazıp gidiyorlar, sonra toplu ödemeden başka bir seçeneğiniz yok diyen avukat arıyor ödeme planı çıkaralım diyor, bende ben sie dönerim diyorum en sona atıyorum bu şekil davranan yerleri. Ha diyeceksiniz faiz artıyor
evet artıyor ancak sen ödeyeceğim dediğin an anaparayı bile kabul ediyorlar. Son örnek, Akbank'a olan 80 bin tl borç faiz ve avukat masrafları ile 145 bin tl olmuştu toplu ödeyeceğiz dedik 84bin tl ye düşürdüler.
Böyle bir hayat kısacası ama çok şükür, elimize geçen kazançların %75 ini borçları kapatmak için harcıyoruz.