Tek çekim kesin oluyor ama taksitli olur mu onu müşteri hizmetlerine danışabilirsiniz
tek çekim olacak, 2.000 tl indirim var World karta ondan dolayı böyle bir şey ile uğraşıyorum. 30 binden 28 bine düşüyor, arada ki farka hdd ekleyip ssd yükseltirim yani.
17 bin olan kredi kartına 30 bin yatırıp tek çekim ile ödeme yapacağım bu kadar basit aslında.
tek çekim olacak, 2.000 tl indirim var World karta ondan dolayı böyle bir şey ile uğraşıyorum. 30 binden 28 bine düşüyor, arada ki farka hdd ekleyip ssd yükseltirim yani.
17 bin olan kredi kartına 30 bin yatırıp tek çekim ile ödeme yapacağım bu kadar basit aslında.
Eksik kalan tutar için kredi kartına para yatırıp ödeme yapabilirsiniz, sıkıntı yok.
İşte bende böyle bir şey olduğunu düşünüyordum, çünkü 500 limitli benim kartım var 700 yükleyip limiti 500 olan karttan 700 tl çektirebiliyordum, yarın bir bankayı da arayalım birde 30 bin karta atıp satın alım yapamazsam para kartta kalır geri alamam vs. Durumu olmasın.
SİZ müşteri hizmetlerini arayın ayrıca kartta paranız kalmaz... kartı her kullandığında artı paradan çeker...
tek çekim olacak, 2.000 tl indirim var World karta ondan dolayı böyle bir şey ile uğraşıyorum. 30 binden 28 bine düşüyor, arada ki farka hdd ekleyip ssd yükseltirim yani.
17 bin olan kredi kartına 30 bin yatırıp tek çekim ile ödeme yapacağım bu kadar basit aslında.
Ben defalarca söylediğiniz şekilde ödeme yaptım kartımın limiti 10k ekstra 5k yatırıp 15k'lık işlemi sorunsuz şekilde yaptım fazla para kartınızda +xx olarak gözükür buda bi sorun teşkil etmemekte, zaten fazla para yatırdığınızda kullanılabilir limiti size gösterecektir uygulama üzerinde. İçiniz rahat etmesini istiyorsanız 100 tl yatırıp kartın kullanılabilir limitini kontrol ettikten sonra kalanını aktarabilirsiniz kartınıza
Arkadaşlar Vakıfbankı aradım, limitiniz 17 bin, 30 bin tl kredi kartına ödeme yaptığınızda kullanılabilir limitiniz 47 bin olur, internetten veya mağazadan 47 binlik alışveriş yapabilirsiniz bilgisini aldım. Herhangi bir ayara veya ekstra bir olaya gerek kalmadan kredi kartına nakit parayı aktardığımızda, kartın limiti 17 olsa da önemli olan kullanılabilir limitmiş.
Diyelim ki öyle oldu ancak 30 k lık bir alışveriş yapamazsınız. Yani 20 bin liralık bir alışveriş yapıp onu ödeyip tekrar alışveriş yapan yerden iade talebi oluşturupta o bakiye 30 000 olabilir. Bir şeyler bir şekilde olabilir ancak sonuç değişmez.
Nasıl yani 10k limiti olan kartıma ekstra 5k yukleyıp, 15k'lık alışveriş yapamıyor muyum? Güldürmeyin hocam, tabi ki yapabilirsiniz.
Çok kuru yanlış bilgi var. Karta istediğin kadar fazla para yatırıp dilediğin gibi kullanabilirsin. Limit bankanın verdiği, sen içine 1m at onu taksitli bile çekebilirsin.