hankaya4 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sürekli bir iphone görüyorum diğerlerini hiç kimse düşünmedimi acaba

Bizde 4 kişi gidelim diye niyetlendik zommer mı ne oranın fiyatları Türkiye de alabileceğim fiyattan pahalı olduğu için vazgeçtik.
Ama kyıt yaptırabilmek için mecbur gidecek gibiyiz.