• 04-11-2022, 03:33:27
    #10
    Korkutucuydu .. Allah herkesin yardimcisi olsun inşAllah. / Manisa
  • 04-11-2022, 03:33:29
    #11
    R10 Sigortacısı
    4.5 diyor internet ama bu nasıl 4.5 yahu. Elli deprem atlattım ilk defa böyle hissettim
  • 04-11-2022, 03:33:31
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun
  • 04-11-2022, 03:34:01
    #13
    Aydında tam uyuyacakkan uykum kaçtı
  • 04-11-2022, 03:34:54
    #14
  • 04-11-2022, 03:35:24
    #15
    Yine çok kötü sallandık 🤦
    5.1 merkez buca
  • 04-11-2022, 03:35:28
    #16
    İzmir dempreminden daha şiddetliydi. Allah korudu çok kısa sürdü.
  • 04-11-2022, 03:35:49
    #17
    Reveloper
    Geçmiş olsun can kaybı yoksa sorun yok
  • 04-11-2022, 03:35:51
    #18
    R10 Sigortacısı
    5.1 açıklandı