Ege Bölgesi Deprem - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ege Bölgesi Deprem
66
●
3.480
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ege Bölgesi Deprem
1
2
3
4
5
6
7
Son
04-11-2022, 03:33:27
#10
bozkaplan
Korkutucuydu .. Allah herkesin yardimcisi olsun inşAllah. /
Manisa
04-11-2022, 03:33:29
#11
white35
R10 Sigortacısı
4.5 diyor internet ama bu nasıl 4.5 yahu. Elli deprem atlattım ilk defa böyle hissettim
04-11-2022, 03:33:31
#12
Peyz
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş olsun
04-11-2022, 03:34:01
#13
CedricFeanor
Aydında tam uyuyacakkan uykum kaçtı
04-11-2022, 03:34:54
#14
ELCHAVO
04-11-2022, 03:35:24
#15
erkansay
Yine çok kötü sallandık 🤦
5.1 merkez buca
04-11-2022, 03:35:28
#16
digiklan
İzmir dempreminden daha şiddetliydi. Allah korudu çok kısa sürdü.
04-11-2022, 03:35:49
#17
Burti
Reveloper
Geçmiş olsun can kaybı yoksa sorun yok
04-11-2022, 03:35:51
#18
white35
R10 Sigortacısı
5.1 açıklandı
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler