• 30-10-2022, 18:35:56
    #10
    Ben de aynı durumdayım ve bunu büyük bir nimet olarak görüyorum hocam. Şahsi olarak ne dünya, ne ahiret için fayda sağlamayan bu konulara insanların bu kadar saplanmasını şaşkınlıkla karşılıyorum. Anlayamıyorum.

    Hayatında futbol dışında hiç bir konuda konuşamayan veya dinleyemeyen çok insanla karşılaştım. Bunu üzücü buluyorum. Tabi herkes böyle değil.

    Şahsi fikrim, arkadaş cevrenizi kendi ilgi alanlarınıza yakın insanlardan oluşturmak olurdu. Bilgi alışverişi ve sizi anlayan insanlar olması çok güzel bir duygu.

    Mesela; tarih, yazılım, teknoloji, felsefe vs.. neye ilgi duyuyorsanız yine bunlarla ilgilenen insanlarla arkadaşlık etmek inanılmaz keyif verici ve gelişmeye çok katkı sağlıyor.

    Pragmatik bir kişiliğe sahip olduğum için böyle düşünüyor olabilirim ama bazı konular gerçekten çok gereksiz ve zaman kaybı geliyor. Tabiki herkese ve ilgi alanlarına saygı duyuyorum ama arkadaş çevremde, şahsen faydasız bulduğum konular hakkında konuşan insanlarla iletişim kurmakta zorlanıyorum. Tabii bilim, teknoloji, felsefe, tarih, yazılım vs.. konularında konuşabildiğim arkadaşlarımı da hiç bir şeye değiştirmem..
  • 30-10-2022, 18:53:44
    #11
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    sosyalleşmek adına farklı şeylere yönelin. Bende futbolu sevmem, zorla güzellik olmaz.
    Onlarada yöneleceğim ama şu an bana futbol lazım hocam.

    mfa95 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aynı durumdayım ve bunu büyük bir nimet olarak görüyorum hocam. Şahsi olarak ne dünya, ne ahiret için fayda sağlamayan bu konulara insanların bu kadar saplanmasını şaşkınlıkla karşılıyorum. Anlayamıyorum.

    Hayatında futbol dışında hiç bir konuda konuşamayan veya dinleyemeyen çok insanla karşılaştım. Bunu üzücü buluyorum. Tabi herkes böyle değil.

    Şahsi fikrim, arkadaş cevrenizi kendi ilgi alanlarınıza yakın insanlardan oluşturmak olurdu. Bilgi alışverişi ve sizi anlayan insanlar olması çok güzel bir duygu.

    Mesela; tarih, yazılım, teknoloji, felsefe vs.. neye ilgi duyuyorsanız yine bunlarla ilgilenen insanlarla arkadaşlık etmek inanılmaz keyif verici ve gelişmeye çok katkı sağlıyor.

    Pragmatik bir kişiliğe sahip olduğum için böyle düşünüyor olabilirim ama bazı konular gerçekten çok gereksiz ve zaman kaybı geliyor. Tabiki herkese ve ilgi alanlarına saygı duyuyorum ama arkadaş çevremde, şahsen faydasız bulduğum konular hakkında konuşan insanlarla iletişim kurmakta zorlanıyorum. Tabii bilim, teknoloji, felsefe, tarih, yazılım vs.. konularında konuşabildiğim arkadaşlarımı da hiç bir şeye değiştirmem..
    Arkadaşımlar o tarz insanlar hocam bende felsefeyle ilgileniyorum ama artık düşünüp, sorgulamak istemiyorum. İnsanlar hayatı yaşıyor, eğleniyor ben ne yapıyorum sadece düşünüyorum. Bu artık fazla acı vermeye başladı. Diğer şeylere de yöneleceğim tabii ki ama futbolu da öğrenmek istiyorum. Sevmesem de bilgim olsun, en kötü felsefi çıkarımlarım için lazım olur (:
  • 30-10-2022, 18:54:12
    #12
    al hocam bu videodan başla düz koşulara.


    https://youtu.be/7bpFYukekmY
  • 30-10-2022, 19:19:13
    #13
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    al hocam bu videodan başla düz koşulara.


    https://youtu.be/7bpFYukekmY
    Eyvallah hocam izledim, ruhsuz gibi izledim Arkadaş ortamıyla ya da stadda izlesem daha iyi olur herhalde o ruh haline girmem lazım.
  • 30-10-2022, 19:24:12
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bodoslama dalayım yani tamamdır. Bir de gidip ofsayt mıydı neydi ona bakayım neymiş diye en çok onu duyuyordum. Çizgiye mi basıyorlarmış neymiş. Şu an çok utandım 🤦♂
    tamam usta hepsi senin olsun
  • 31-10-2022, 18:06:45
    #15
    Sevmeden olmazzz.