R10'un En Eski Üyesini Buluyoruz! - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'un En Eski Üyesini Buluyoruz!
103
●
8.106
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'un En Eski Üyesini Buluyoruz!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
29-10-2022, 14:14:51
#46
mucurum
Uzun yıllardır buradayım, gençliğim burada geçti diyebilirim. İnşallah uzun süreler daha bu platformda takılmaya devam edeceğim.
29-10-2022, 14:23:53
#47
OzeL
Üyeliği durduruldu
Coşkun abinin rumuzuna baktım da sanırım en eski coşkun çetin ve radmin nickleri.
29-10-2022, 14:35:11
#48
Ayan1907
Ben daha yeniyim ama gerçekten zaman çok hızlı geçiyor
29-10-2022, 15:54:16
#49
Padre
Hey gidi günler her
29-10-2022, 17:15:22
#50
crazykanka61
Kurumsal PLUS
soundmaster
üyelik tarihi: 29/06/2005
29-10-2022, 17:18:29
#51
Milenyum
Nerede o eski günler.
29-10-2022, 17:19:24
#52
CicekSoft
Sanırım bende eskidim
Üyelik Tarihi: 29/08/2005
29-10-2022, 17:28:35
#53
soundmaster
Beni unutmuşsunuz
29-10-2022, 17:39:00
#54
velikz
Üye olduğumda ne kadar çok eski üye var diyordum.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler