• 29-10-2022, 11:13:33
    #37
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyinetin kullandığı script mi? arama sonuçlarını subdomain olarak otomatik sayfalar oluşturuyordu. mp3-indir.iyinet.com gibi günde binlerce otomatik subdomain oluşturan bir script yazmışlardı ve hitleri 100x 1000x katlıyordu
    google aramalarını kayit edip onlari site içinde index gibi kullanıyordu.
    subdomain o sonraki aşamada.
    aynısını youtube'de yapmiştik aramalarini çekip index gibi gösteriyordu.
  • 29-10-2022, 11:23:50
    #38
    https://www.r10.net/profil/1-radmin.html

    İlk üye tabii ki radmin
    Ikinci üyemiz ise bu,
    https://www.r10.net/profil/2-sct.html

    Üçüncü ve birkaç yıl önce aktif olan bir üye ise şu,
    https://www.r10.net/profil/3-anadolu.html

    Ilk 5 içerisinde en eski ve en yakın tarih online olan ise şu,
    https://www.r10.net/profil/5-manyax.html
    Hâlâ yaşıyor adam
  • 29-10-2022, 13:07:41
    #39
    Bizde buradayız.
  • 29-10-2022, 13:51:14
    #40
    Geçmişi birazda şöyle tekrar canlandıralım

  • 29-10-2022, 14:00:04
    #41
    @BetaHouse;
  • 29-10-2022, 14:01:56
    #42
    15. seneme gireceğim 44 gün sonra.
  • 29-10-2022, 14:07:46
    #43
    Eskiden buralar dutluktu altında dinlenip nefes alabiliyorduk.
    İleride daha iyi olması ümidiyle..
  • 29-10-2022, 14:12:32
    #44
    Radmin dir değil mi?
  • 29-10-2022, 14:13:21
    #45
    Bende eski sayılırım sanırım. Artık internete sadece oyun oynamak ve haberlere bakmak için giriyorum. Aklıma gelirse de bazen buraya