• 25-10-2022, 12:43:52
    #1
    Qui non proficit, deficit
    Bugüne kadar ne araba sürmekle çok işim oldu ne de arabalarla çok ilgilendim, pek fazla ilgimi çekmiyordu(Tesla hariç ki o da şimdilik bir hayal). Ama elimde bulunsun acil bir durum oluyor ya da ne bileyim artık bir eksiklik gibi hissettim B sınıfı ehliyet fiyatına baktım şok oldum.
  • 25-10-2022, 12:44:41
    #2
    Eğer araba yoksa,alınmasa da olur bence
  • 25-10-2022, 12:44:41
    #3
    Hocam burada 10k diyorlar sizde kaç şu an?
  • 25-10-2022, 12:44:46
    #4
    Kurs ehliyet harcı sınav parası vs 4500-6000 arasında şu an yıl başından sonra daha çok artacak gibi
  • 25-10-2022, 12:45:13
    #5
    kardeş ehliyete gelene kadar neler var neler
  • 25-10-2022, 12:45:26
    #6
    Ben de yeni yaptırdım. Toplam 6500 e kadar maliyeti oluyor.
    1750 civarı harç vb masraflara gidiyor
    4000- 4500 arasında sürücü kursu fiyatına gidiyor.
    evet pahalı ama yapacak bir şey yok. Fiyatı daha da yükselecektir
  • 25-10-2022, 12:45:47
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Whitelord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam burada 10k diyorlar sizde kaç şu an?
    Sivas'ta üniversite okuyorum ortalama minimum 6K hocam.
  • 25-10-2022, 12:46:06
    #8
    Herşey içinde toplamda 900TL para vermiştim zamanında hey gidi günler hey
  • 25-10-2022, 12:47:31
    #9
    Ehliyet aslında hep aynı. Para değerini kayıp etmiş.

    2005 yılında 350 + harçlar şeklinde 1 asgari ücrete mal oluyordu. Şuan ne kadar bilmiyorum ama tahminen 5-6 civarındadır. yani Asgari ücret ile aynı.. Ocakta Asgari ücret 8 olursa ehliyette o şekilde artacaktır.