• 25-10-2022, 00:12:38
    #10
    Yılların tecrübesine dayanarak güzel bir konu açmıssınız Teşekkürler
    Bende bir kaç gün önce satılan bir eğitim için arkadaşla görüşmelere başladım, almadan önce adsense görüntülerini istedim. Arkadaş özel olduğu için vermedi. (Ne alaka anlamadım, İnsan öğeyi denetle yapar ) Hem 1 aylı üye hemde kanıt yok. İyiki bir gaflete düşmedim. Bir ümit diyerek çolugun çocugun rızkını kaptıracaktık az kalsın.
  • 25-10-2022, 00:16:39
    #11
    En iyisi biziz, Bizden iyisi yok, Googlede 1.sıra garanti. vb. Benimde hiç okumadan geçtiğim konulardan bazıları.
  • 25-10-2022, 00:18:44
    #12
    Ana sağlayıcı..
  • 25-10-2022, 00:19:01
    #13
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Forumda dolaÅŸan siyah nokta nedir
    - xxx.xxx param var nasıl değerlendiririm
    Siyah nokta tarihe karıştı hocam benim bildiğim?
  • 25-10-2022, 00:19:09
    #14
    ebook
    "kimse yazmadan yerimi alayım "
  • 25-10-2022, 00:20:07
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Baştan sonra açıklıyorum. Ve asla kimseyi hedef almıyorum.
    Bakınız mobil uygulama sektöründe, dating uygulamalar evet çok fazla kazanç sağlıyor.Neden mi "Türkiye cinselliğin afrikasıdır."
    Her neyse, kısaca sektörde çok fazla kazanç sağlarsınız. Ama şunu bilmelisiniz ki, UĞRAŞMANIZ GEREKİYOR. SAATLERCE VEYAHUT GÜNLERCE.
    Bakınız, indiren kişiler genelde mesaj yazmazlar ama yazdıkları takdirde onları sırf mesaj yazdırmak için veyahut vip kullanıcı olması için konuşmanız gerekiyor.
    Reklam vermeniz ve sağlam bir şekilde konuşturmanız gerekiyor.
    Şimdi gelelim asıl meseleye, Ulan adam 2-3 kişiyle konuşuyor, birinden 300 birinden 500 alıyor.. Sonra geliyor diyor ki kazançlı dating uygulması satılıktır. Ne kadar hocam, Hocam ilgilenirseniz ayda 10 bin bırakır.
    Ulan ya ...
  • 25-10-2022, 00:23:43
    #16
    Danışman
    voLwy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siyah nokta tarihe karıştı hocam benim bildiğim?
    Sıkılmış sorulardan herhalde. Geçen kurban bayramında sonsuzluğa uğurlandı yoldaşımız sebastian. Her şeyi bize yazamıyor artık
  • 25-10-2022, 00:27:41
    #17
    İmzamdaki konum için yorum yapıyorum😁
  • 25-10-2022, 00:27:55
    #18
    Birde her konunun altına alacakmış gibi ( mesajım bulunsun diyenlerden )