• 22-10-2022, 23:34:49
    #1
    Herkese merhaba değerli R10 ailesi,
    Bu hafta benim için güzel geçti. Hali hazırda yapay zeka üzerine uygulamalar geliştiren bir şirkette çalışıyorum. Aynı zamanda da finans alanında eğitimler veriyorum. Geçtiğimiz hafta "finans alanında uygulamalar" geliştirmek amacıyla yeni bir şirket kurduk. Yeni şirket demek yeni ekip de demek tabi ki. İlk olarak stajyer'ler ile başlayacağız sonrasında da teknik kişiler ile ekibimizi büyüteceğiz.
    Linkedin Paylaşımımız: https://www.linkedin.com/feed/update...9700408774656/

    Not: Bu alanda staj yapmak isteyen (özellikle uzun dönem staj) arkadaşlarımız varsa da görüşebiliriz.
  • 22-10-2022, 23:37:14
    #2
    Hayırlı uğrulu olsun hocam. Şimdiden bol kazançlı projeleriniz ve büyümeleriniz olsun.
  • 22-10-2022, 23:37:59
    #3
    hayırlı olsun.şirket içinde şirket mi.kendi şirketiniz mi.
  • 22-10-2022, 23:37:59
    #4
    Mehabalar;

    hocam hayırlı olsun.
  • 22-10-2022, 23:38:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun hocam umarım herşey istediğiniz gibi olur
  • 22-10-2022, 23:38:57
    #6
    Hayırlı olsun hocam
  • 22-10-2022, 23:41:03
    #7
    hayırlı olsun.
  • 22-10-2022, 23:41:26
    #8
    Hayırlı olsun Mustafa hocam. Böyle bir yerde staj yapmak gerçekten çok isterim ama detaylarımız nedir?
  • 22-10-2022, 23:41:44
    #9
    Hayırlı olsun hocam