• 22-10-2022, 21:08:29
    #1
    Okumaktan zevk aldığınız, iyi ki okumuşum dediğiniz, hoşunuza giden bir ya da birkaç kitap ismi yazar mısınız? Yeni bir okuma listesi hazırlıyorum. Klasik dışında genel roman (alamut kalesi, gece yarısı kütüphanenin vs.) ve psikolojik roman (veronika ölmek istiyor gibi) ağırlıklı olması daha iyi olur.
    Daha önce listesini yaptığım kitapları sepete ekledim, bayağı oldu. Sizin de tavsiyeleriniz varsa eleme-ekleme yapabilirim.
  • 22-10-2022, 21:11:13
    #2
    Canan tan - hasret
    Canan tan - piraye
    Canan tan - yüreğim seni çok sevdi
    Simyaci
    1984
    Hayvan çiftliği
    Semerkant
  • 22-10-2022, 21:12:26
    #3
    Hayvan çiftliği
    Dünyanın kıyısındaki cafe
  • 22-10-2022, 21:15:04
    #4
    En iyisi sanırım
    Suç ve ceza, Serenad, Kürk Mantolu Madonna, Cesur Yeni Dünya
  • 22-10-2022, 21:16:33
    #5
    SEO Expert
    "Ay Zalim Bir Sevgilidir" - Robert A. Heinlein (kitabın ismine bakmayın, romantik falan filan değildir, 56 sene önce yazılmış destansı bilim kurgu romanı.
  • 22-10-2022, 21:17:57
    #6
    Canan tan Eroinle dans
  • 22-10-2022, 21:21:04
    #7
    Posta kutusundaki mızıka , tavsiyemdir.
  • 22-10-2022, 21:21:59
    #8
    Alamut kalesi ( bu gün başladım, elimden bırakamadım )
  • 22-10-2022, 21:23:33
    #9
    Nietzsche Ağladığında - Kesinlikle tavsiye ederim. Su gibi akıp giden bir kitap