• 22-10-2022, 12:15:04
    #37
    Bende yarın dışarı çıkacak olan kızım için yazıyorum. Kendisi lise 3 öğrencisi
  • 22-10-2022, 12:22:24
    #38
    Hocam valla çok lazım ögrenciyim yaptığın hayrı Allah kabul etsin.
  • 22-10-2022, 12:24:16
    #39
    21 kardeşimize yardımcı oldum. Allah hepinizin yar ve yardımcısı olsun.
  • 22-10-2022, 13:15:07
    #40
    Alabilirim
  • 22-10-2022, 13:25:14
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öğrenci değilim paraya ihtiyacım var bana da ısmarlarsanız memnun olurum.
    saygılar.
  • 22-10-2022, 14:30:56
    #42
    Hâlâ yer varsa alabilirim
  • 22-10-2022, 14:59:44
    #43
    üniversite öğrencisi olarak yemek teklifini geri çevirmem ama biraz geç kaldım galiba
  • 22-10-2022, 15:13:55
    #44
    Allah hayrınızı kabul etsin.Umarım gerçek ihtiyaç sahipleri faydalanır.
  • 22-10-2022, 16:15:42
    #45
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuzenimin ihtiyacı oluyor. sizin sorun olmazsa onun ibanını verelim mutlu olsun biz yapsakta yetmiyor. Allah tüm öğrenci kardeşlerimizin yardımcısı olsun sizden de razı olsun.
    burada kurumsa alacağınıza kuzeninize o parayı verebilirsiniz zaten biz yapıyoruz demişsiniz ondan fazla yapıpta yetmiyorsa bu 50 tl harçlık bile sayılmaz ona.