Gün geldi çattı (Batum yolculuğu) - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Gün geldi çattı (Batum yolculuğu)
74
●
8.484
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Gün geldi çattı (Batum yolculuğu)
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
22-10-2022, 02:12:00
#55
Umo
Kazasız belasız yolculuğunuz olur inşallah hocam
22-10-2022, 03:25:57
#56
KartalGroup
Umo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kazasız belasız yolculuğunuz olur inşallah hocam
Teşekkürler
22-10-2022, 03:36:49
#57
oguzhanx
Merhaba,
arkadaş adam eşiyle birlikte gidiyor bana uğra, bende geleyim gibi şeyler yazıyorsunuz, ayıptır şunları yazmak bile. Hayırlı yolculuklar.
22-10-2022, 04:59:29
#58
okyanus1
Hayırlı yolculuklar hocam
22-10-2022, 05:24:14
#59
KartalGroup
okyanus1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı yolculuklar hocam
Teşekkürler
22-10-2022, 13:04:55
#60
RoxiRox
Nevşehir üzerinden gidecek olan varmı
22-10-2022, 15:02:39
#61
Deepspace
KartalGroup adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bagaja bi çuval çay sığdırabilirsen seve seve
bir paket te değil bir çuval onu kimse sığdıramaz
22-10-2022, 15:04:46
#62
Deepspace
Rizeyi geçtin herhalde
22-10-2022, 16:46:30
#63
Oğuz
Hocam nasıl o fiyata denk geldi, bildiğim kadarıyla Batum'da yeni model cihazlar için tax free olayı yok ?
İlk
2
3
4
5
6
7
8
9
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler