R10 sizden bişey isteyebilirmiyim ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 sizden bişey isteyebilirmiyim ?
63
●
3.018
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 sizden bişey isteyebilirmiyim ?
1
2
3
4
5
6
7
Son
16-10-2022, 00:31:03
#10
Gokbey_Han
ALLAH yar ve yardımcınız olsun. Sonuçlar tertemiz çıkar İnşallah.
16-10-2022, 00:33:40
#11
netadam
Bir şey olmaz hocam geçer kendinizi üzmeyin.
Şifalı bitkileri araştırın. Bir tanıdığım şifalı bitkiler sayesinde kanseri atlattı.
16-10-2022, 00:34:32
#12
OsmanAkcan
Allah şifa versin inşallah
16-10-2022, 00:39:01
#13
denizli
Allahim acil şifalar versin inşAllah bir an önce sağlığına kavuşur
16-10-2022, 00:39:06
#14
Cnkrt2
Rabbim acil şifalar versin, dualarım sizinle hocam.
16-10-2022, 00:41:26
#15
aliozan
Allah şifa versin hastaya. Bir çok kez yaşadığım bir duygu, insanın elinden bir şey gelmemesi zordur bilirim, ama iyiyi, güzeli düşünmek, sabretmek lazım.
16-10-2022, 00:43:27
#16
Anılcan
We ❤️ R10.NET
Çok geçmiş olsun. Rabbim Acil Şifalar Versin.
16-10-2022, 00:44:56
#17
MertcanK
Acil şifalar diliyorum. Allah sağlıklı bir ömür nasip etsin.
16-10-2022, 01:10:11
#18
Cloud Viba
Kurumsal PLUS
Allah şifa versin hocam
1
2
3
4
5
6
7
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler