Aldığınız en gereksiz şey neydi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aldığınız en gereksiz şey neydi?
36
●
1.948
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Aldığınız en gereksiz şey neydi?
1
2
3
4
5
13-10-2022, 18:15:47
#1
Gelistirici
En iyisi sanırım
Ucuz ürünleri saymıyoruz belirli bir ortalamanın üstünde aldığınız en gereksiz ürün neydi ve neden aldınız?
Yorumlarda bekliyorum
13-10-2022, 18:17:13
#2
Erc_Orc
.com.tr domainler
13-10-2022, 18:17:34
#3
macrex
Üyeliği durduruldu
ismini telafuz edersem ban yerim
13-10-2022, 18:17:40
#4
STRAKE
Ex'e aldığım bütün eşyalar
13-10-2022, 18:18:09
#5
Misafir
Nikah cüzdanı.
DatabaseBilisim
,
webtrorg
,
EmreKRMN
ve
2 kişi
bunu beğendi.
5 kişi
bunu beğendi.
13-10-2022, 18:18:46
#6
Misafir
macrex adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ismini telafuz edersem ban yerim
haydaaaaaaaaaaa
13-10-2022, 18:19:16
#7
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nikah cüzdanı.
hocam aman yenge duymasın
13-10-2022, 18:19:40
#8
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam aman yenge duymasın
Eski yenge
operawebuser
ve
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
13-10-2022, 18:21:29
#9
STRAKE
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nikah cüzdanı.
Koltuk rahattır umarım
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler