Bu sorunun cevabi sizde hocam.Yalniz mi kalmak istiyorsun?Ailenle mi vakit gecirmek arkadaslarinla mi takilmak istiyorsun.Seni rahatlatacak olan sey neyse onu yap.Git veya gidin bi kafa dinleyin.Basks bilmediginiz bir sehire gidin 3-5 gun takilin ortam degistirin.iş bir sekilde yoluna girer yeterki siz ayakta durun.Bakmakla yukumlu oldugunuz cocugunuz ve esiniz var.Herkesin donem donem boyle sorunlari olabiliyor.Ben bile bazen bunalima giriyorum evden uzaklasmak istiyorum esim de bunu hoş karsilar sagolsun bir kac gunlugune sehir sehir degistiririm ordaki arkadaslarla sohbet muhabbet iyi gelir resetler beni geri evime isimin basina donerim.