• 13-10-2022, 15:03:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    WAEW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunda Burada Başlıyor Her 2 tarafıda tamamlamak niyetindeyim fakat Hem işimi Hemde evimi Boşladıgımı düşüyünüyorum.


    Sığınacak Başka Kimsemiz Yok Hocam Çaremizde Yok
    Psikoloji okuyorum hocam yardımcı olurum müsait vakitlerimde size sizin gibi insanların Türkiye'de olup çalışamaması bizim kaybımıza
  • 13-10-2022, 15:11:19
    #11
    Bu sorunun cevabi sizde hocam.Yalniz mi kalmak istiyorsun?Ailenle mi vakit gecirmek arkadaslarinla mi takilmak istiyorsun.Seni rahatlatacak olan sey neyse onu yap.Git veya gidin bi kafa dinleyin.Basks bilmediginiz bir sehire gidin 3-5 gun takilin ortam degistirin.iş bir sekilde yoluna girer yeterki siz ayakta durun.Bakmakla yukumlu oldugunuz cocugunuz ve esiniz var.Herkesin donem donem boyle sorunlari olabiliyor.Ben bile bazen bunalima giriyorum evden uzaklasmak istiyorum esim de bunu hoş karsilar sagolsun bir kac gunlugune sehir sehir degistiririm ordaki arkadaslarla sohbet muhabbet iyi gelir resetler beni geri evime isimin basina donerim.
  • 13-10-2022, 15:14:36
    #12
    silver29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz tuhaf gelebilir ama benimde buna benzer olaylar geldi ben bir yol buldum beynimi kandırıyorum belki bir nevi olayın özeti
    süper logo vs oynuyorum en uzun hangisiyse sonra hayal kuruyorum 1-2 güne bir bakmışım kafama takılan şeyleri unutmuşum
    Şans Oyunlarına Giremem Ama benzeri Şeyler Deniyebilirim. Teşekkür Ederim
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikoloji okuyorum hocam yardımcı olurum müsait vakitlerimde size sizin gibi insanların Türkiye'de olup çalışamaması bizim kaybımıza
    Çok Teşekkür Ederim Hocam İlğiniz İçin Gerçekten Belki İçim Açılır Kafam rahatlar Dercesine Yazdım zaten konuyu
  • 13-10-2022, 19:02:24
    #13
    Hocam böyle bir travmanın tüm hayatınızı kontrol edecek şekilde sizi tutsak almasına izin vermeyin. Bazen sadece değişim yapmak gerekir.
    Konuma yazarsanız ilk 20 üye arasında sizi de değerlendireceğim: https://www.r10.net/off-topic/339882...sen-2-0-a.html