Teomanın dediği gibi "Bugün benim doğum günüm" - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Teomanın dediği gibi "Bugün benim doğum günüm"
11
●
152
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Teomanın dediği gibi "Bugün benim doğum günüm"
1
2
12-10-2022, 00:19:43
#10
controlz
mutahas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İkimize de mutlu yıllar 🤗
ben de ikinizinkini kutluyorum. ve tüm bu gün doğanları. doğmayanları da
12-10-2022, 00:20:52
#11
fthpl
nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim
12-10-2022, 00:24:07
#12
BugByksl
mutahas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İkimize de mutlu yıllar 🤗
Size de mutlu yıllar hocam
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler