• 02-10-2022, 20:16:58
    #10
    R10'da sosyal medya ekibine katılmak için davet alan bir arkadaş vardı. Şimdi geziyor olabilir
  • 02-10-2022, 20:25:09
    #11
    en iyisi yazmamak
  • 02-10-2022, 20:25:55
    #12
    İşine gelen konularda konu açıp oraya buraya saldıran şahıslar neden şuan yok ? Bir de doğruya doğru yanlışa yanlış deyin bir kez de demesini biliyorlar
  • 02-10-2022, 20:59:04
    #13
    Bugün denk geldim bu videoya


    https://youtu.be/ksfd7uQ9h44
  • 02-10-2022, 21:05:01
    #14
    Nhtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün denk geldim bu videoya


    https://youtu.be/ksfd7uQ9h44
    klasik yeni şafak. başlıktaki hiçbir kelime videoda geçmiyor başkalarına sallayarak kendini haklı çıkarmaya çalışmış
  • 02-10-2022, 21:08:17
    #15
    hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    klasik yeni şafak. başlıktaki hiçbir kelime videoda geçmiyor başkalarına sallayarak kendini haklı çıkarmaya çalışmış
    Valla hocam götüren götürene biz anca birbirimizi yiyoz 😁
  • 02-10-2022, 22:32:10
    #16
    Yesinler bakalım nereye kadar gidecek böyle...
  • 02-10-2022, 23:07:20
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20 yıl bir partiye yetki verirsen. Ülkenin bütün kurumlarını ele geçirip istedikleri gibi at koştururlar. Umarım ülkedeki bazı kesimler uyanmıştır. Partiler ve kişiler 4-5 yıl hizmet edip değişmeli böylece devletin kurumlarını ele geçiremezler. İstediklerini yapamazlar.
  • 02-10-2022, 23:46:26
    #18
    Nhtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün denk geldim bu videoya


    https://youtu.be/ksfd7uQ9h44
    sıfatı eşgali belli ediyor