Tekrar sinemalara geldiğini gördüm. O zaman imax izleyemediğim için çok üzülmüştüm. Şu an imax izliyorum tavsiye ederim kaçıranlara.
Ama Bilet fiyatları uçmuş.. Cinemaximumda 93 tl + 15 tl gözlük parasi..
Yıllar sonra tekrar sinemada Avatar'i izliyorum.
4
●244
- 19-12-2022, 15:25:58Marmara park cinemaximum imax salonu çok iyiydiYenicelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle