• 01-10-2022, 23:35:38
    #1
    Tekrar sinemalara geldiğini gördüm. O zaman imax izleyemediğim için çok üzülmüştüm. Şu an imax izliyorum tavsiye ederim kaçıranlara.
    Ama Bilet fiyatları uçmuş.. Cinemaximumda 93 tl + 15 tl gözlük parasi..
  • 01-10-2022, 23:37:29
    #2
    O fiyata avatar 3 ü yaparim
  • 19-12-2022, 10:54:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aramızda Avatar izleyen var mı?
    İstanbul (Anadolu - Avrupa fark etmez) en iyi IMAX salon hangisi?
    Akasya AVM hakkında çok fazla şikayet var. Bunu aradan çıkardım.
  • 19-12-2022, 10:58:22
    #4
    Haftasonu seyrettim. Adamlar yapmışlar abi. Kesinlikle seyretmenizi tavsiye ediyorum.
  • 19-12-2022, 15:25:58
    #5
    Yenicelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aramızda Avatar izleyen var mı?
    İstanbul (Anadolu - Avrupa fark etmez) en iyi IMAX salon hangisi?
    Akasya AVM hakkında çok fazla şikayet var. Bunu aradan çıkardım.
    Marmara park cinemaximum imax salonu çok iyiydi