• 01-10-2022, 17:31:26
    #1
    Ben görmedim
  • 01-10-2022, 17:31:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    İzmirdeyim şu anda yanıyor buralar.
  • 01-10-2022, 17:32:02
    #3
    Ben de görmedim, gerçekten çok sinir bozucu
  • 01-10-2022, 17:33:00
    #4
    Bu kadar kısa yaz da görmedik hocam normaldir
  • 01-10-2022, 17:33:06
    #5
    Tam kış geldi diyordum neden böyle olduki
  • 01-10-2022, 17:35:26
    #6
    p.tesiden itibaren sıcakllıklar düşecek 1-2 gün daha sabır
  • 01-10-2022, 17:37:35
    #7
    Bu sıcaklar hayra alamet değil. Depremin sebeplerinden biri derler.
  • 01-10-2022, 17:38:55
    #8
    Bence bu yazda öyle çok sıcak geçmedi. Sıcakları sevdiğim halde ben geçen sene 1 hafta sıcaklık yüzünden uyuyamamıştım
  • 01-10-2022, 17:39:58
    #9
    sıcak? dün 2 yorganla uyudum 3 dereceydi be.
    • Elma
    Elma bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.