Bu kadar sıcak ekim ayı gördünüz mü ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu kadar sıcak ekim ayı gördünüz mü ?
14
●
436
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bu kadar sıcak ekim ayı gördünüz mü ?
1
2
01-10-2022, 17:31:26
#1
Elma
Ben görmedim
01-10-2022, 17:31:45
#2
BZKRT
Üyeliği durduruldu
İzmirdeyim şu anda yanıyor buralar.
01-10-2022, 17:32:02
#3
neleroluyo
Ben de görmedim, gerçekten çok sinir bozucu
01-10-2022, 17:33:00
#4
EmreGencaslan
Bu kadar kısa yaz da görmedik hocam normaldir
01-10-2022, 17:33:06
#5
adwerd0z1
Tam kış geldi diyordum neden böyle olduki
01-10-2022, 17:35:26
#6
best000
p.tesiden itibaren sıcakllıklar düşecek 1-2 gün daha sabır
01-10-2022, 17:37:35
#7
SavixieN
Bu sıcaklar hayra alamet değil. Depremin sebeplerinden biri derler.
01-10-2022, 17:38:55
#8
razor94
Bence bu yazda öyle çok sıcak geçmedi. Sıcakları sevdiğim halde ben geçen sene 1 hafta sıcaklık yüzünden uyuyamamıştım
01-10-2022, 17:39:58
#9
Misafir
sıcak? dün 2 yorganla uyudum 3 dereceydi be.
Elma
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler