• 29-09-2022, 20:53:32
    #1
    Merhabalar, ticaret odasına geçen 2021 de kayıt olmuştum fakat sonra kaldı hiç bakmadım. Bu yıl için bana 2173 tl borç çıkarmışlar. Ödemek zorundamıyım?
  • 29-09-2022, 20:54:29
    #2
    Evet ödemezseniz hem yasal faiz işler, hemde şirket hesaplarınıza e-haciz konulur.
  • 29-09-2022, 20:55:53
    #3
    aynen ödemek zorundasınız hocam
  • 29-09-2022, 20:56:18
    #4
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ödemezseniz hem yasal faiz işler, hemde şirket hesaplarınıza e-haciz konulur.
    Nasıl iptal edebilirim bilginiz var mı?
  • 29-09-2022, 20:57:36
    #5
    Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl iptal edebilirim bilginiz var mı?
    şirketi kapatsanızda bunu öödiceksiniz. hatta ödemeden kapatamassınız.
  • 29-09-2022, 20:58:18
    #6
    Şirketiniz faal ise iptal edemezsiniz üzgünüm ki. Şirketiniz faal değil ise faaliyet sonlandırma belgesi ile ticaret odasına giderek faaliyet sürenizin sonuna kadarki dönem borcunuzu ödersiniz. Bu arada e-haciz noktasına geldiğinde avukatlık işlem bedelide alırlar.
  • 29-09-2022, 20:58:32
    #7
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şirketi kapatsanızda bunu öödiceksiniz. hatta ödemeden kapatamassınız.
    Bu ticaret odası kaydı birşeye yarıyormu iptal etmek istiyorum ödeyip
  • 29-09-2022, 21:00:21
    #8
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirketiniz faal ise iptal edemezsiniz üzgünüm ki. Şirketiniz faal değil ise faaliyet sonlandırma belgesi ile ticaret odasına giderek faaliyet sürenizin sonuna kadarki dönem borcunuzu ödersiniz. Bu arada e-haciz noktasına geldiğinde avukatlık işlem bedelide alırlar.
    Hocam şahıs işletmesi olanların ticaret odasına kayıt olma gibi zorunluluğu var mı? Sadece oda kaydını iptal edip normal şahıs firması açık kalsın istiyorum
  • 29-09-2022, 21:03:57
    #9
    Valla bunu bende merak ediyorum. Nereden ödeniyor ne kadar ödüyoruz hiçbir bilgim yok açıkçası. SMS falan da gelmiyor.