• 28-09-2022, 17:42:58
    #1
    Haşmetleri teşrif ettiler az evvel.285 TL gelmiş.2 kişiyiz.Kullanım aynı ama her ay 30 tl 30 tl artıyor geçen ay 250 idi .Gerçekten aşırı bıktım faturaların kira ödemesi gibi olmasından
  • 28-09-2022, 17:44:55
    #2
    Biz de 2 kişiyiz 3 aydır fix 150 geliyor hala vantilatör çalıştırıyorum
  • 28-09-2022, 17:45:09
    #3



    Bizim Olayımız Belli Hocam
  • 28-09-2022, 17:45:18
    #4


  • 28-09-2022, 17:53:14
    #5
    Bizim de son 3-4 aydır 220 tl gelen fatura 270 tl gelmiş. Zamlar artarak devam ediyor. Malum yapı ve yandaşları zenginleşirken biz fakirleşiyoruz.
  • 28-09-2022, 17:53:34
    #6
    Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Hocam 1 aylık ve ev mi burası ? Kriptoylada ilgiliydiniz siz,mining işi dahil mi bu faturaya
  • 28-09-2022, 17:54:25
    #7
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    keske benımkı 30 30 artsa gecen sene 34 tl ıdı bu sene 767 tl 1kişi kombi yok klıma yok soba vs yok sadece pc
  • 28-09-2022, 17:58:49
    #8
    ben tek yaşıyorum son 3 aydır 300 altı gelmedi.
  • 28-09-2022, 18:04:53
    #9
    Elma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 1 aylık ve ev mi burası ? Kriptoylada ilgiliydiniz siz,mining işi dahil mi bu faturaya
    yok bu sadece benim evin elektriği hocam anne rahatsız sabah akşam makinaya bağlı elimden geldiğince iyi bakmaya gayret ediyorum ama kullandığı makinalar biraz yüksek elektrik çekiyor ona kurban olsun, miningler şuan %20 elektrik zamından sonra ortalama 8 - 9k elektrik gideri var ekstra olarak ama eth bitince biraz durduk bakalım hangi coin lider gelecek ve ona geçeceğiz