Dün akşam babama resim de gördüğünüz gibi bir mesaj gönderildi ve bana gösterdi
sürekli uyarıları mı yaparım Baba gelen mesajlar da linklere basma ve bana haber ver diye...Mesajın gönderildiği numara babamın arkadaşı ve büyük ihtimal adamın da haberi yoktur diye düşündüm ama bilemiyorum var mı ya da bilerek mi yaptı...
Hemen kendi telefonumdan linke girdim ve sonuç olarak virüslü tabi ki şaşırtmadı... daha sonra whatsapp dan numaraya mesaj attım.
Babama bu şekil de mesaj göndermişsiniz ben oğluyum, haberiniz yoksa eğer telefonunuzu taratın dedim.
Adam özür diledi virüsten dolayı olmuş dedi... tabi babamı yemlemeye mi çalıştı yoksa adamın kendi numarasından haberi olmadan bu kişiler mesaj mı gönderiyor bilemiyorum.

