• 24-09-2022, 18:23:45
    #1
    6 aylık askerlik görevinden sonra tekrardan r10.net'e geri döndüm.

    Askerde iken androidim vardı fakat 2fa doğrulamadan ötürü kullanamıyordum. Şuan hesabıma giriş yapabildim. PM kutum dolu idi yazan soran tüm arkadaşlarıma,abilerime teşekkür ederim. Şuan kullanmış olduğum wp numarası yoktur pm den iletişime geçebiliriz.

    Üst devrem @LmaR; a selam olsun.

    r10.netten olan devrelerimde vardı bu konuyu görüyorsan Ömer sana da selam olsun
  • 24-09-2022, 18:24:43
    #2
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    Selamlar, hoşgeldin
  • 24-09-2022, 18:24:47
    #3
    Platin üye
    Hoşgeldin kardeşim benim
  • 24-09-2022, 18:25:10
    #4
    metalajans34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, hoşgeldin
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşgeldin kardeşim benim
    Eyvallah hoşbulduk teşekkür ederim,birazdan dürterim hepinizi
  • 24-09-2022, 18:25:23
    #5
    6 ay oldu mu ya vay be Hoşgeldin
    Dürtmeler başlasın o zaman
  • 24-09-2022, 18:26:02
    #6
    Hoş geldin
  • 24-09-2022, 18:26:07
    #7
    🏆 SMM-PANEL.NET
    hoşgeldin adem akcan, pm atmak istedim ama doldurmuşlardı
  • 24-09-2022, 18:26:51
    #8
    Qui non proficit, deficit
    Hoşgeldin hocam
  • 24-09-2022, 18:27:14
    #9
    Hoşgeldin kral